Fél életünket irodákban éljük le, nem mindegy hogy! a kozoslegter@gmail.com-ra küldd el az irodai sztorid!

Közös légtér

Közös légtér

A házinyúlról kiderült, hogy irodai szarka

2016. október 25. - iroda l mar

szarka.jpgFotó:flickr

Blogunkon elsősorban az irodai hétköznapokról szóló, izgalmas olvasói tartalmat gyűjtünk. A hangosan pukizó lány kálváriája és az arra reflektáló olvasói tanácsokat követően egy kis szünet következett. Mivel érdekes e-maileket kaptunk (köszi-köszi-köszi) ezért most jöhetnek a posztok. Azonban továbbra is várjuk az irodai (sőt, akár gyárcsarnoki) kalandokat.

A múltkor  például egy rendhagyó tűzriadó került terítékre, most pedig egy különösen véget ért munkahelyi szerelem.

Jöhet bármi más, ami izgalmas: munkahelyi félrelépés, további őszinte, igaz szerelmek szövődése "házinyulak" között, jó irodaház, vagy éppen pocsék, jófej, avagy idióta főnök, beosztottak, kollégák, harc a parkolóhelyért, jó, vagy csapnivaló megközelíthetőség tömegközlekedéssel stb.

A kozoslegter@gmail.com-ra várjuk az anyagokat.

B. küldte az alábbi történetet:

A cégnél, ahol dolgozom összejöttem egy sráccal. Közös légterű iroda, ő ugyan egy másik osztályon és egy másik emeleten, de hát azért a liftben a szemezések mindkettőnk számára gyorsan egyértelművé váltak. Ez egy klasszikus randis írás is lehetne, mégis úgy gondolom, hogy egy irodás sztoris blogon jobban ott a helye.

 

Afféle, minden szépen indulós, házinyulas sztori. Én a húszas éveim legvégén, ő a harmincas évei legelején. Ahogy ilyenkor lenni szokott, kezdetben rózsaszín köd, majd ásó-kapa is lehetett volna, ám nem lett.

 

Jófej, kellőképp humoros, még sem felelőtlen, sőt, eleinte külön imponált, amikor kifejtette, hogy neki az életcélja minél előbb saját otthont venni, de lehetőleg úgy, hogy ne adósodjon el túlságosan.

 

Sőt, még az is tetszett, hogy csupa-csupa egészséges programot csináltunk, főképp hatalmas gyalogtúrák voltak a repertoáron.

 

Az első repedés a Nagybetűs Boldogságban egészen váratlanul ért. Nála voltunk, majd felcsengetett egy középkorú pasas, akit előtte soha sem láttam. Mondta, hogy pár perc, csak elintéz valamit, ne is foglalkozzak velük. Erre föl látom, hogy az embernek átad egy dobozt, aki mondja neki, hogy: „De ne legyen köztük gyűrött, mint a múltkor!”

 

„Szerelmem” (így utólag belegondolva, akkor került fel az idézőjel) pedig győzködi, hogy nem, dehogy, majd kapott a pasitól egy ötszázast.

 

A látogató elment a dobozzal, én pedig nem értettem semmit. A pasim mondta, hogy nem érdekes az egész. Mire föl én: „Azt hittem, hogy nincsenek titkaink.”

 

Végül csak elmondta, hogy miről is van szó és hát a pofám nem kissé leszakadt. Gyűjtögeti az irodából az A4-es lapokat. Szépen, diszkréten, és amikor összejön egy doboznyi, akkor eladja ennek a figurának kőkemény ötszáz forintért.

 

Egy fősulit végzett, multinál dolgozó fiatalember, aki azért teper, hogy mielőbb kisfőnök legyen és ha nem is keres havonta milliókat, de elég normális fizuért dolgozik. Miért, miért, miért?

 

És mint mindig, erre is volt neki ésszerű magyarázata (vagy legalábbis olyan, amit ő annak tartott).

Szerinte ő annyira spórol az irodaszerrel, hogy még így is fajlagosan kevesebbet használ el a papírból, mint a kollégái, akik ész nélkül nyomtatnak ki mindent még vázlat-szakaszban, ahelyett, hogy a monitoron előbb alaposan átnéznék, meg ha bármit felírnak kézzel, akkor vadiúj papírt használnak és nem mondjuk egy elrontott hátoldalát, mint ő.

 

És való igaz: ilyesmiben mindig is megfontolt volt, amiért én addig ráadásul fel is néztem rá. Hisz úgy tálalta, hogy környezettudatos: fogmosáskor sem folyatta a vizet, stb. Akkor hirtelen összeállt a kép: mint valami szenvedélybeteg leplezte mindenfélével a beteges spórolását.

 

Ő nem is értette, hogy miért csinálok ebből a semmiségből ügyet, de én elég komolyan kivertem a balhét. Elmondtam neki, hogy mennyire gusztustalannak tartom az egészet és bárhogy is csűri-csavarja: amit művel, az a munkahelyünk meglopása.

 

Rákérdeztem, hogy ha már ő ezt egyáltalán nem érzi kínosan, piti bűnözésnek, attól nem tart-e, hogy a biztonsági kamerákat egyszer valaki visszanézi és lebukik?

 

Mondta, hogy ő olyan keveset visz el egyszerre, hogy az kizárt. Összefogja más iratokkal, még úgy is tűnik, hogy milyen egy pedálgép, haza is visz melót.

 

Addig nem engedtem el a témát, míg ki nem nyögte, hogy bizony a gemkapcsokra, tűzőgépbetétekre, a postitokra meg a celluxokra is rájár, mert, hogy az is pénz.

 

És ugyanúgy megindokolta! Ami, ha úgy tetszik, nem is hülyeség, hisz ő minden fogyóeszközzel tényleg csínján bánik, ergo nem fogyaszt többet még így szarka-üzemmódban sem, mint azok a kollégák, akik nem is figyelnek arra, ha mondjuk a gemkapcsok kukában végzik.

 

Nem szakítottam vele azonnal, mert már fél éve együtt voltunk és hát tényleg mindenben egyébként jól működött a kapcsolatunk.

 

A legröhejesebb, hogy én magam szégyelltem ezt az egészet, ezért csak a két legjobb barátnőmnek mertem megosztani a problémám.

 

Egyikük szerint hülyeség, hogy foglalkozom ezzel, hisz örüljek, hogy van egy normális pasim, aki nem iszik, nem drogozik, nem hajt más csajokat, ám a másik azért vércikinek tartotta az ötszáz forintos papírlopást. Mondta, hogy a nagyapja mesélte, hogy mi mindent kiloptak a melósok a gyárból, de hát az egy más rendszer, meg más világ volt, mégis csak.

 

Sokáig viaskodtam magamban, hisz tényleg, egy csomó szempontból álompasi. Csak, hogy ami eddig cukinak tűnt nála (például a gyalogtúrák, meg, hogy tényleg nem iszik, nem cigizik stb, amit szintén pozitívnak tartottam, hisz magam sem vagyok valami nagy ivó, a dohányfüsttől pedig egyenesen rosszul vagyok) arra óhatatlanul árnyékot vetett az új felismerésem: lehet, hogy minden mögött a beteges spórolása állhat.

 

Ezt a piti kis papír- és írószerlopás és fillérekért továbbpasszolás pedig bármennyire is ostobán hangzik, de szinte úgy megviselt, mint ha azon kaptam volna rajta, hogy megcsal.

 

Szóval szakítottam vele. Egy hónapig ennek ellenére szenvedtem, mint a kutya, majd a sebnyalogatást követően szépen-lassan újra elkezdtem élni, bulizni, ismerkedni.

 

Azért fájt, hogy lapátra tettem, mert hiszen engem soha sem használt ki. Egy dolog, hogy iszonyúan spórol, de hát rajtam nem élősködött és hát a filléres, közös programokat nagyon is élveztem. Egy cseppet sem bántam, hogy nem ráztuk a rongyot.

 

Akkor tudtam magam rajta végleg túltenni, amikor is rádöbbentem, hogy azért engem is kihasznált anyagilag. Ha nem is nyúlt le durván, de a maga filléres, piti módján viszont igen, csak én azt már el is felejtettem. Viszont mikor ezt felismertem, már röhögve tudtam végleg elengedni.

 

A barátnőm (ráadásul pont az, aki az ő pártját fogta, amikor tanácsot kértem) elmesélte, hogy a másik asztalnál ült pár kolléganőjével, amikor Mr. Szarka :-) egy lánnyal randizott egy teázóban.

 

Majd amikor fizetésre került volna a sor, a pincérnek szabadkozott, hogy: „Meg voltam győződve, hogy van nálam egy ötezres!” és végül persze, hogy a lány fizetett. Mint ahogy egyszer annak idején én is.

 

Köszönjük B. történetét, aki úgy tűnik, hogy a szégyenérzetét még nem győzte le teljesen, mert csak ezzel a kezdőbetűvel kérte lehozni a sztorit és mint mondta, még csak a nevéhez sem passzol. Szerintetek jól tette, hogy lapátra tette a szarka-nyulat, vagy hibázott? No meg várjuk a többi izgalmas irodai sztorit.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kozoslegter.blog.hu/api/trackback/id/tr4211838823

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mérnork 2016.10.26. 21:16:25

"Ezt a piti kis papír- és írószerlopás és fillérekért továbbpasszolás pedig bármennyire is ostobán hangzik, de szinte úgy megviselt, mint ha azon kaptam volna rajta, hogy megcsal."
Ideálisan agymosott vagy, ideális multi alkalmazott, büszke lehetsz magadra...
Már csak egy lépés van a tökéletességhez, nyomd fel valamelyik főnöknél, a Nagy Tesó hátha megsimogatja a buksidat. ;-)))

erkölcsi hulla 2016.10.26. 21:16:30

Jaj te szegény. Igazad van, megérte lapátra tenned :D Biztos ebből élt meg, és te nem viselhetted el ezt az emelkedett erkölcsi szinteden. Ha tényleg szerelmes lettél volna, akkor csak megrántod rá a vállad, elvégre senkinek nem okozott kárt ezzel a 'hobbival'. Nem a legszebb dolog, persze, de ha a munkahelyén rajtakapják, hogy ezt csinálta, azaz hazavitt napi 5-10 oldal lapot, kap egy ejnye-bejnyét, vagy még azt sem. Jogos, hogy te csak ezért, ismétlem CSAK ezért dobod életed szerelmét. Vagy mit. Nem nézlek annyiba ebből az írásból kiindulva, hogy te bármikor meglátnád az emberi lényt egy férfiban, ahogy így szó szerint kilóra kiméred miben jó és miben rossz az új lábasjószágod.

"Azért fájt, hogy lapátra tettem " - hát ezen elnevettem magam :D aranyos. Egy cseppet sem fájt, kijött fentebb az egyenletedben, hogy mínuszra jött ki a skálán. De azért kiposztolod ide is, megerősítést remélve. Vagy mit. :D
"Sokáig viaskodtam magamban, hisz tényleg, egy csomó szempontból álompasi. " - de párnaponta eltulajdonít a munkahelyéről egy amúgy is fogyócikket, amivel, többet spórol mint a többiek, és aztán hazavisz. EZÉRT dobni kell :D:D:D: Beszarás. Tudod mit én holnap bemegyek és elviszek egy egész CSOMAG papírt, közbe vigyorgok és rád gondolok :D csak mert megtehetem . Ha ismernél nem is köszönnél nekem mi? :D A templomban emlegetik majd a neved szentmisén, az erkölcsi érzéked miatt.

Bár én azzal magyaráznám a 'viselkedésedet', hogy valamiért nem láttad a kilóra kielemzett álompasidban a további gazdatestet, valami nem klappolt. És, most, kell egy 'casus belli', egy indok amivel kivágod a túlhasznált ruhát a kukába. Ezzel megoldod, hogy nem indokolatlanul dobod, és nem magadat sem állítod be mások előtt egy érzelemmentes, számító ribancnak, mivel megtaláltad az okot amiért te lehetsz a szenvedő fél a kapcsolatban, és a férfi a szarrágó geci. Valószínűleg találtál egy jobb gazdatestet, és (még) nincs benned meg a spiritusz, hogy "liánozz", azaz rögtön, megszakítás nélkül egy másik illetővel állj össze, még muszáj erkölcsileg bemagyarázni magadnak, hogy miért kell dobni a faszit, és hogy miért volt ez jó döntés. Meg aztán a barinők mit gondolnának. Keress rá a racionalizálás szóra, pont ezt csinálod, bár ez az indok a szokásosnál is gyomorforgatóbb, de egyben kibaszott vicces is, respect :D :D
Mikor kiderül hogy a következő faszid konkrétan házat sikkasztott magának, mit fogsz vajon csinálni? (Csúnyán nézve szopod le az irodájában?:D) Akkor már túl kényelmes lesz szakítani ha ad alád kocsit, házat is mi?:D Vicc volt vicc volt bocs.
Gyomorforgató ahogy tárgyként kezeled, és haszonállatnak nézed a férfiakat, de nyugodj meg, cserébe ugyan ezt kapod vissza. Isten nem bottal ver. Hanem az ilyenekkel. Mint te, a tipikus, mai, pesti, nagynyugatias, túlemancipált, 'nőre'.

Márk_Márk 2016.10.26. 21:51:35

Húbazmeg, egyszer a csajnak kellett fizetnie fél év alatt?
Aztakurva.... mekkora skandallum!!!

LondoniTódi · http://greenwichlakas.blog.hu 2016.10.26. 21:51:38

Ez elég kicsinyes és szánalmas dolog szerintem. Ráadásul a spórolás csak egy kitalált elmélet a lopás kimagyarázására. Ha a megspórolt anyagot eladja, akkor az onnantól nem spórolás. Hiszen a saját cégének így is pótolnia kell az eltűnő irodaszert, a vevő meg csupán tőle veszi, nem máshonnan. Akkor hol is van a megspórolt mennyiség?

erkölcsi hulla 2016.10.26. 23:38:28

@LondoniTódi: Látom, megfogtad a lényegét a cikknek. Grat.

moonshadow 2016.10.26. 23:38:31

"Ezt a piti kis papír- és írószerlopás és fillérekért továbbpasszolás pedig bármennyire is ostobán hangzik, de szinte úgy megviselt, mint ha azon kaptam volna rajta, hogy megcsal."
Azért érezted rosszul magad, mert a pitiáner irodaszer szarka kép nem stimmelt a róla táplált illúzióiddal, hogy ez egy pénzes pasi lenne. Amikor 500 forintért képes darabonként kivinni, egy egész köteg nyomtatópapírt, akkor hogy fog majd ez amerikaikonyhás lakást gürcölni a segged alá, mi? :D

Plajer1 2016.10.26. 23:38:36

A post elolvasása után dobtam egy hátast, de kommentek még jobbak.

Igazából nem tudom, hogy nevessek vagy sírjak. Amennyiben jól értem, arról beszélgetünk, hogy a srác kilopta a nyomtató papírt és ötszáz(!) forintért értékesítette nehezen megszerzett és nélkülözések árán megszerzett vagyonát. Azt hiszem, ez a csúcs. :)

Kommentelők:

@Mérnork
Nem arról van szó, hogy lop a cégtől apróságokat. Hanem, hogy eladja, és bizonygatnia kell, hogy "nincs közte gyűrött". 500, azaz ötszáz forintért. Szerinted nem alázza meg magát ezzel? Ötszáz forintért? Ha a te csajod ugyanezt csinálná mit gondolnál?

Egy nagy multi pont lesz*rja a nyomtató papírt, az utánajárás többe kerülne.
Mindenki hazavisz egy lyukasztót, pár gemkapcsot, lefűzőt stb... De nem ebből akar a többség pénzt szerezni.
Sokszor egyszerűen gyorsabb és egyszerűbb hazavinni egy ollót az irodából, mint bemenni a teszkóban a sorra és megkeresni, nem azért teszik az emberek ezeket a "lopásokat" mert nyerészkedni akarnak, hanem mert lusták.

Összefoglalva: Nyomtatópapírt lopni, naponta, 5-10 lapot, összeszedni egy dobozzal, eladni öccácázé: Valami baj van.
Ollót lopni, mert lusta vagy megkeresni a hiperbe': megítélés kérdése, nem haragszom érte a beosztottakra sem.

@erkölcsi hulla
Első bekezdésed nem tudtam értelmezni. Férfiként meg sem fordul a fejemben, hogy akár csak spórolt pénzt is összeszedjek napi 5-10 papírlapból. "Kap egy ejnye-bejnyét". Meg - ugyebár ne feledkezzünk meg róla, hogy egy irodában dolgoznak a post írójával - egy elég szaftos sztorit az irodai dohányzó-kávézó-kiskocsma társaságába, hogy Béla-Pista a NYOMTATÓPAPÍRT LOPJA! Komolyan elsüllyednék, ez egy vicc...
Megértem, hogy dobta a srácot. Én azt nem értem, hogy miért nem azonnal tette. Valami a csajban sem stimmel.

A komment többi része is érdekes, de amire felfigyeltem különösen:

"Mikor kiderül hogy a következő faszid konkrétan házat sikkasztott magának, mit fogsz vajon csinálni?"

Ne vegyük pariba egymással a "házat sikkasztó" és a "nyomtatópapírt(!) irodából ellopó, lépcsőházban megalázkodva azt eladó" emberekkel.

Aki egy "házat sikkaszt" azon látszik ez, aki ilyet keres az megtalálja és boldogan szopja le. Ezzel sincs semmi gond.

Aki összejön olyannal, aki első házra gyűjt, kirándulgat stb... az nem ilyenekre vadászik, szerintem nem is tudja, hogy kellene.

Véleményem szerint a post szerzője nem fog házat, kocsit, toronyorát-láncostul kapni egy csávójától sem, mert egyszerűen aki egy ilyan arccal összejön mint akit leírt az nem tudja, hogy kell "aranyásónak" lenni vagy jobb esetben nem is akar az lenni. Persze ha igen és megfelelő testi adottságokkal rendelkezik még továbbképezheti magát. :)

@Márk_Márk:
Igazad van, ne csak a férfi fizessen. Itt nekem egyértelmű a leírásból, hogy kétszer használta ugyanazt a "meg voltam róla győződve, hogy van nálam egy ötezres" sztorit a srác két különböző csajnál (már ha igaz, mert persze a az ilyen sztorik szoktak bővülni írás közben). Ami gáz. Amikor elhívsz egy csajt randira és szerinted kellene (már) fizetnie, akkor is vigyél magaddal elég pénzt.
Ez biztos felfogás kérdése, én nem szoktam kérni, de ha egy lány a harmadik randiig nem ajánlja fel, hogy fizetne, akkor nem biztos, hogy ő lesz a következő komoly kapcsolat. De kérni ezt, vagy hazudni emiatt nem fogok, méltóságból. Csak kikukázom lánykát és leírom a veszteséget.

Majd visszalopom a cégtől. Gemkapcsokban.

Márk_Márk 2016.10.27. 08:41:22

Nekem van olyan tollam (mondjuk Parker...), amit még az első munkahelyemről hoztam el.
Nem tudom, ez lopás-e.
(Volt írószerellátmány kb. évente, és egyszer valamiért Pax helyett Parkereket kaptunk, meg is lepődtünk jól (bár poénból írtunk olyat az irószerigénybe néha, hogy aranyhegyű Parker, de csak mert jól ismertük a titkárnő csajszit, aki ezeket összesítette). De nem hiszem, hogy egy helyenként megrágott tollal, amivel lehúztam jó pár évet, bárki nagyon szívesen írt volna, ha ott hagyom és megkapja - leginkább úgyis kidobták volna. :-)

Burgermeister 2016.10.27. 08:42:33

Sok kicsi sokra megy...ebből lesz a saját kecó!!!

gigabursch 2016.10.27. 08:42:41

A multik és a globalizáció nem azért van, hogy a beosztottak azért lopjanak, mert rákényszerülnek?

Csokis2 2016.10.27. 08:42:53

Nem rossz a poszt, de a kommentek még jobbak. @Plajer1: -nek ebben tök igaza van. Velem is előfordul, hogy hazaviszek pár kávé kapszulát, mert nincs kedvem csak ezért bemenni a teszkóba. De ugyanígy az is, hogy az otthoni teával, tejjel töltjük fel a céges készletet.
Van kollégám, aki otthonról hozza a (jó minőségű) papírt a privát levelei nyomtatáshoz, pedig simán megvehetné céges számlára, senki nem szólna, de az zsenánt.

elemes 2016.10.27. 08:42:54

Hú, kemény történet.

A leányzóval kell egyetértenem -- lehet, hogy csak megérezte, de ezzel a pasival pár év után pokollá vált volna az élete. Szóval @Plajer1: és @LondoniTódi: hozzászólóval értek egyet, @Mérnork: meg @erkölcsi hulla: nevéhez illő színvonalat hozott.

***

A munkahely számára is hasonló csapdát rejt egy ilyen ember, beosztottként még menedzselhető, de ha tényleg főnökké sírja fel magát, a dolog nagggyon eldurvulhat. A papír értéke lényegtelen -- ami igazán számít, hogy ennek az embernek mi van a fókuszában. Nem a (jövendő) csapatának az eredményessége, nem a munkahelyi karrier, hanem a pitiáner ügyeskedés. Legtöbbször ezeket idejekorán észreveszik, és vagy megmaradnak kontrollálható beosztotti pozícióban, vagy onnan is lapátra kerülnek, láttam pár tragikomikus történetet, ha nyugdíjba megyek, megírom őket :-)

Netuddki. 2016.10.27. 08:53:25

Érdemes megnézni az első, közismert fidesztroll hozzászóló aktivitását!
Ugyanígy lopják szét az országot is a fideszesek. Ugyanígy nyugtatják a saját lelkiismeretüket is, már amelyiknek van olyan.

Viszont a jelek szerint a levélírónak van egy egészséges erkölcsi szintje, és olyan családban nőtt fel ahol a becsület is számított valamit. Engem is arra tanítottak, hogy még egy gyufát sem szabad ellopni mert az ugyanolyan lopás. Van is egy ilyen mondás, hogy gyufán kezdi, lovon befejezi.

erkölcsi hulla 2016.10.27. 12:00:39

@elemes: Másként látjuk a dolgokat, engem a cikkíró bloggerína hozzáállása botránkoztatott meg, hogy egy ilyen pitiáner ügy miatt dobta a csávót, akit még ő is dicsérget fentebb.
Egy igazi kapcsolatban, ha a szóban forgó 'hölgynek' nem tetszett volna ez a pitiáner lopás, akkor annyit mond hogy ezt fejezd be, nem méltó hozzád.
Ez egy rossz szokás, a fickó egyszerűen skót a köbön. Senkit sem károsít meg ezzel a lopással , szó szerint több energiát kell beleölni mint amennyit visszahoz, fickó csak magával baszik ki.
Ehelyett azonnal lapát, szó nélkül, sőt még rendesen kiméricskéli a jó-rossz tulajdonságait, anyagi helyzetét. Ez háborít fel, a bizalom teljes hiánya, a nem emberként kezelés, főleg ha tényleg 'szerelmes'... Ja, és az árulás. Ez egy mocskos árulás, az intim kapcsolatot ilyen szinten felborító nő az igazi erkölcsi hulladék. Elárulta a társát, ennél nem sok retkebb ember létezik. Ahelyett hogy megmondja hogy fejezd be baszki, ezzel csak magadnak ártasz.
A mai hipergám nők legfőbb ismérve ez, tudja hogy azonnal talál a társkeresőn más faszt, aki jobban néz ki a képeken, akkor meg minek kínlódjon a mostani hibás áruval.
Persze én vagyok az erkölcsi hulla, nem a szóban forgó picsa.
Félre ne érts, a lopás az lopás, de ez annyira pitiáner, ha az én főnököm megtudná, hogy ilyet csinálok, csak mosolyogna egyet hogy milyen szánalmas vagyok, én szégyellném magam.

erkölcsi hulla 2016.10.27. 12:00:41

@Burgermeister: A napi 10 db papírból ? Sok szerencsét hozzá:D

Jóska Pista 2016.10.27. 12:00:46

Tulajdonosként mondom, pont nem érdekel ha a dolgozónál marad egy toll, vagy az óvodai kifestő mintát az én nyomtatómon, papíromra nyomtatja, de egy ilyet mint ez, azonnal kirúgnék.
Egyszerűen nem bírom a szarrágókat, ez már az a szint ami a produktivitás kárára megy.

vuvuvu2 2016.11.25. 11:49:20

Jó döntést hozott a hölgy, egyszerűen azért, mert a pasi elképesztően pitiáner, fillérb*szó.
Ha bármi bizonytalanság maradt volna a hölgyben, azzal kapcsolatban, hogy jól tette-e, hogy lapátra tette a kollégát, akkor képzelje el, milyen lehet egy ilyen pasival együttélni. Az ilyen ultrasóher pitiáner alakok megmérgezik az ember életét. A párkapcsolatban egyfolytában azt fogja figyelni, hogy túl vastagon hámozod a krumplit és hogy éves szinten a vékonyabb hámozással kemény 384 Ft-ot lehet megtakarítani. Meg hogy elég lesz a nyomógombos WC-öblítő, hogy feleslegesen ne folyassuk le a vizet a WC-n. Az, hogy persze bűzlik a WC a pisiszagtól, nem számít (nem egy nyomógombos háztartásban jártam, mindenhol pisiszagű fillérb*szók laktak). És folytathatnám. Aki ilyen pasival összeáll és együtt is marad, az megérdemli a sorsát.

vuvuvu2 2016.11.25. 11:49:25

@Csokis2: minden cégnél szemet hunynak afelett ha magáncélra ezt-azt másolsz vagy nyomtatsz, esetleg iskolai könyvet fénymásolsz 1-2-szer, de nem az egész osztálynak. de az azért nagyon árulkodó, hogy vki céltudatosan napi szinten 10-20 oldal papírt lop az irodából és azt eladja. nem hazavisz időnként 20 lapot hogy a kisfiának legyen mire rajzolnia, hanem eladásra lop. megjegyzem, ezért simán lehet írásbelit adni, aztán 2. alkalommal pedig rendkívülit. értéktől függetlenül.
süti beállítások módosítása