Fél életünket irodákban éljük le, nem mindegy hogy! a kozoslegter@gmail.com-ra küldd el az irodai sztorid!

Közös légtér

Életmentő lehet a pezsgőbár és a jógastúdió

2017. május 07. - Otthon

Vajon hogyan lehet sikeres egy áruházmárka olyan szektorban, aminek relevanciáját időszakonként megkérdőjelezik? Vannak erre különféle tippek, amiből párat közre adunk. Egyik-másik gyakorlatilag életmentő lehet az áruházak számára.

A Debenhams, a Fraser ház és a John Lewis áruházléncok egytől egyig képviselik azt a problémát, amit a mai fogyasztói társadalom kitermelt magából: az újítások, boltok renoválgatása már nem elegendő ahhoz, hogy a piacon lévő számtalan élet-stílus és divat márka mellett bármilyen cég hosszú távon életben tudjon maradni. A Debenhams egyike azoknak a márkáknak, ami kivonult Magyarországról, mivel nem volt értelme fenntartani - pedig rengetegen vásárolnak ruhákat, csak ugye nem ilyen drágán.

pavilion-1660463_1280.jpg

A kiskereskedelmi szektorban fontos a folyamatos átvilágítás, a boltok kozmetikázása és az innováció, azonban ez ma már kevés ahhoz, hogy többéves tervekben lehessen gondolkodni - olvastuk a Property Week című brit szaklapban. A hálózat egyes üzleteinek bezárása is kevés ahhoz, hogy a cégek a pénzüknél maradjanak, például a Debenhams esetében is ez történik, a cég nemrég jelentette be, hogy újabb egységeknél húzza le a rolót. Ez ugyan tükrözi a vásárlói szokások dinamikáját, annak emelkedését és alámerülését, de a bezárásokon túl más erőfeszítésekre lenne szükség - írja a lap.

Az erőfeszítések fókuszában a vásárlók igényeit szem előtt tartva nem lehetetlen, hogy a jövőben a Debenhams boltjaiban étterem is legyen, sőt a szépségipar és a mozgásstúdiók, esetleg pezsgőbárok és jógastúdiók kombinációjából is egyre több jöhet majd szembe itthon is. Minden márka számára kulcsfontosságú a túléléshez, hogy jobban megértsék a vásárlóikat, hogy váratlanul olyat kínáljanak nekik, amik miatt biztosan nem mennek a konkurenciához. Ehhez az eredetiség és a változatosság elengedhetetlen, ezek kellenek ahhoz, hogy a fogyasztók hűségesek legyenek egy márkához.

Az eredetiség és a változatosság, a piaci igényekhez való alkalmazkodás az irodai ingatlanpiacon is meglátszik. A coworking és azonnali irodák esetében például, illetve a közösségi irodák is ilyenek, amik kifejezetten az alkotói közösséget igyekeznek kiépíteni. Ilyen a Bartók Béla úti KÉK Kortárs Építészeti Központ is, aminek a mintájára várhatóan egyre több befektető fog lecsapni.

A bejegyzés trackback címe:

https://kozoslegter.blog.hu/api/trackback/id/tr7012458919

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.