Fél életünket irodákban éljük le, nem mindegy hogy! a kozoslegter@gmail.com-ra küldd el az irodai sztorid!

Közös légtér

Közös légtér

Döbbenetes magyar leleplezés Donald Trump Amerikájából

2017. február 05. - MeNa

Szívszorító társadalmi és lakhatási leleplezés - így is nevezhetnénk azt, ami a közelmúltban tovább árnyalta egyébként is sokszínű olvasótáborunkat.

Őszinte önvallomással felérő helyzetjelentést kaptunk a minap Donald Trump Amerikájából. "Paprika" nick-kel jelentkező, feltehetően magyar olvasónk arra reagált, amit a huszonéves magyar fiatalok életfelfogásáról szóló minapi blogbejegyzésünkben írtunk. Változatlan formában közreadjuk, mindennél többet mond.

usa-1197608_1280.jpg

"en is sokszor valtotam munkahelyet

mikor kijottem americaba feketen voltam

aztan kerestem olyat ahol bejelentenek zold kartya nelkul is

minden megoldodott amikor megismertem kellyt
osszehazasodtunk es most mar legal vagyok
sokan azt hiszik csak a kartya miat kelett
de szeretjuk egymast

allmpolgar vagyok par eve
minden melo johet
talan elnokon kivul minden lehetek
bar ha trumpon mulik meg az is
keszukl eltrolni a korlatozast hogy csak itt szuletetek lehetnek elnok

de en jol elvagyok a kutas melomal
szeretem kellyit o is engem
gyerekei reg kirepultek
csend nyugalom sajat haz (igaz, hiteles es egy csomo papirt ala kel irni hozza) ket kocsi
mi vagyunk az americai kozeposztaly
nem aggodunk minden OK"

A bejegyzés trackback címe:

https://kozoslegter.blog.hu/api/trackback/id/tr5212182440

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása